Digitalt treff i Stavanger - MERK at treffet ikke er fysisk

19.30-21.00 9. november 2020

Sted: Zoom

OBS: Dette treffet skulle være fysisk, men er endret til digitalt grunnet smittevernsituasjonen.Digitalt treff er et uformelt lavterskeltilbud for deg som ønsker å møte andre med bipolar lidelse og pårørende.Treffet er helt uforpliktende og du velger selv om du aktivt ønsker å delta i samtalen eller bare lytte. Treffene organiseres av frivillige i Bipolarforeningen og hvis du ønsker det kan du få mer informasjon om foreningen, våre aktiviteter og tilbud.Tilbudet er gratis.

Påmelding

For å få lenken til treffet, meld deg på her. Mennesker med bipolar diagnose møter mange utfordringer i livet. Det kan hjelpe å utveksle erfaringer og mestringsstrategier med andre mennesker som har lignende problemer eller som har funnet en måte å takle problemene på.Treffet har en aldersgrense på 18 år. Personer fra 15 år kan delta med foresatt.

18.00-20.00 26. november 2020

Digitalt på Zoom

19.00-20.30 2. desember 2020

På Zoom, påmelding for lenke

18.00-19.30 3. desember 2020

Digitalt på Zoom

18.00-20.00 8. desember 2020

Bleikemyr bydelshus, Myrullveien 3, 5518 Haugesund, Biblioteket

18.00-20.00 8. desember 2020

Villa Groheim, Jørgen Moes gt 1, 4616 Kristiansand. Parkering ved bryggeriet.