Åpent treff i Agder

18.00-20.00 8. september 2020

Sted: Rådhusgata 12, Kristiansand. 3. etasje. Lokalene ligger på Torvet og er merket med Business Region Kristiansand og Region Kristiansand.

Har du en bipolar lidelse og har lyst til å møte andre med diagnosen? Eller kanskje du er pårørende? Velkommen til åpent treff!

Formålet er erfaringsutveksling i en hyggelig atmosfære, hvor du kan snakke med andre som lever med diagnosen.

Treffet er uforpliktende og du velger selv om du aktivt ønsker å delta i samtalen eller bare lytte. Treffet er gratis, åpent for alle med bipolar lidelse og pårørende, og ledes av en frivillig likeperson i Bipolarforeningen.
Les mer om åpent treff her: https://www.bipolarforeningen.no/tilbud-og-aktiviteter/aapent-treff

VIKTIG INFO!
I tråd med retningslinjene fra myndighetene blir vi nødt til å ha liste med navn og kontaktinfo. Vanligvis kan man være anonym på åpen treff, men grunnet eventuell smittesporing blir vi nødt til å ha det nå. Listen oppbevares i 1 mnd. før den makuleres, og blir ikke brukt til annet enn eventuelt smittesporing.
Det er også viktig at alle deltagere følger disse tiltakene:
* Hold deg hjemme hvis du viser tegn til forkjølelse eller har andre symptomer på COVID-19.
* Hold minst 1 meters avstand til andre deltagere
* Vask hender og bruk antibacen i lokalet.

17.30-19.30 7. oktober 2020

Oppmøte på Skansen

19.15-21.15 7. oktober 2020

LINK Oslo, Kirkeveien 61, 0364 Oslo

9.30 8. oktober - 15.00 9. oktober 2020

Scandic Solli Plass

13.00-15.00 10. oktober 2020

Cafe "Den gode smak" på Moldetorvet. Vi har booket konferanserommet.

19.30-21.00 12. oktober 2020

Midjord Bydelshus, Stavanger