Turtreff Porsgrunn

17.00-19.00 16. juni 2021

Sted: Oppmøte: Utenfor Frivilligsentralen Porsgrunn , Storgata 115, 3921 Porsgrunn.

Er du fra Vestfold og Telemark? Har du en bipolar lidelse og har lyst til å møte andre med diagnosen? Eller kanskje du er pårørende? Velkommen til turtreff!

Vi tilrettelegger tur-ruten slik at den er overkommelig, uansett fysisk form. Vi starter å fra oppmøtestedet klokken 17.15.

Vi stiller med antibac. Vanligvis stiller vi også med kaffe, men på grunn av smittevern ber vi alle ta med egen drikke til turen denne gangen. Vi oppfordrer også til å ta med sitteunderlag i tilfelle vi slår oss ned et sted.  Det er viktig at du holder minst 1 meter avstand til de andre deltakerne under turen.

Formålet med turen er å møte og snakke med andre med en bipolar lidelse og pårørende, samtidig som man får seg litt frisk luft og mulighet til å bevege på seg.

Tilbudet er gratis, åpent for alle med diagnosen bipolar lidelse og pårørende, og organiseres av frivillige likepersoner i foreningen.

Har du spørsmål? Send en mail til silje@bipolarforeningen.no

18.00-20.00 19. januar 2022

Frivilligsentralen Porsgrunn , Storgata 115, 3921 Porsgrunn