Medikamentkurs med Ulrik Malt

9.30-15.00 23. oktober 2021

Sted: Oslo Universitetssykehus, Rikshospitalet, Rødt auditorium Sognsvannsveien 20, 0372 Oslo

Velkommen til dagskurs om medikamenter for personer med bipolare lidelser. Kurset ledes av professor emeritus i medisin, Ulrik Malt.

På dette kurset vil du få en oversikt over de ulike psykofarmakologiske behandlingene som er tilgjengelige for bipolar lidelse i dag. Kurset er tilpasset deg som har en bipolar lidelse eller er pårørende og ønsker mer kunnskap om ulike medikamenter. Studenter, fagpersoner og andre interesserte er også velkomne til å melde seg på.

NB: Kurset vil ikke kunne gi deg konkrete råd om valg av medisiner og/eller dosering til personlig bruk. Det må den legen som kjenner deg best gjøre, det kan være din fastlegen eller psykiater om du har kontakt med en.

Påmelding og pris

Du melder deg på ved å fylle ut  påmeldingsskjemaet og betaler med kort.

Lunsj er inkludert.

Tid:

Lørdag 23. oktober, 10:00 - 15:00 (registrering fra 09.30)

Hvis du ikke er medlem kan du bli det for 250,- i året ved å sende en SMS "BFN + e-post + fødselsår" til 2090. Du blir da trukket 250,- fra din telefonregning. Du kan også melde deg inn med kortbetaling her.

Når du har meldt deg inn, vil du i løpet av noen dager få påloggingsinfo og kan velge rabattert kurs for medlemmer.

Avbestilling og påmeldingsfrist

Eventuelt avbestilling må skje senest fredag 15. oktober. Ved senere avbestilling refunderes ikke deltakeravgiften. Deltakeravgift refunderes ikke ved manglende oppmøte uten legeerklæring.

Påmeldingsfrist til kurset er torsdag 21. oktober.

Vi gjør oppmerksom på at vi gjør opptak av kurset, men det er kun Ulrik Malt som filmes.

18.00-20.00 7. desember 2021

Villa Groheim, Jørgen Moes gt 1, 4616 Kristiansand