Åpent treff Oslo

19.15-21.15 29. september 2021

Sted: LINK Oslo: Kirkeveien 61, 0364 Oslo

Har du en bipolar lidelse og har lyst til å møte andre med diagnosen? Eller kanskje du er pårørende? Velkommen til åpent treff!

Formålet er erfaringsutveksling i en hyggelig atmosfære, hvor du kan snakke med andre som lever med diagnosen.

Treffet er uforpliktende og du velger selv om du aktivt ønsker å delta i samtalen eller bare lytte. Treffet er gratis, åpent for alle med bipolar lidelse og pårørende, og ledes av frivillige likepersoner i Bipolarforeningen.

Åpent treff har en nedre aldersgrense på 18 år. Personer fra 15 år kan delta i følge med en foresatt.

Trykk her for påmelding.

På grunn av smittevernsrestriksjoner og retningslinjer for avstand blir vi nødt til å begrense antall plasser.

Dersom du er forhindret og ikke kan delta likevel, gi beskjed til silje@bipolarforeningen.no . Slik at plassen kan gis til en annen.

VIKTIG INFO!

I tråd med retningslinjene fra myndighetene blir vi nødt til å ha liste med navn og kontaktinfo. Vanligvis kan man være anonym på åpen treff, men grunnet eventuell smittesporing blir vi nødt til å ha det nå. Listen oppbevares i 1 mnd. før den makuleres, og blir ikke brukt til annet enn eventuelt smittesporing.

Det er også viktig at alle deltagere følger disse tiltakene:

• Hold deg hjemme hvis du viser tegn til forkjølelse eller har andre symptomer på COVID-19.
  • Hold minst 1 meters avstand til andre deltagere
  • Vask hender og bruk antibacen i lokalet.

Velkommen skal du være!

19.00-21.00 26. oktober 2021

Kronstad DPS. Fjøsangerveien 36, 5054 Bergen

18.00-20.00 27. oktober 2021

På Zoom, påmelding for lenke

18.00-20.00 27. oktober 2021

Aktivitetshuset: Akersveien 17 B, 0177 OSLO.

19.15-21.15 27. oktober 2021

LINK Oslo: Kirkeveien 61, 0364 Oslo