Åpent treff i Haugesund

18.00-20.00 9. mars 2021

Sted: Bleikemyr bydelshus, Myrullveien 3, 5518 Haugesund (biblioteket)

Har du en bipolar lidelse og har lyst til å møte andre med diagnosen? Eller kanskje du er pårørende? Velkommen til åpent treff!

Formålet er erfaringsutveksling i en hyggelig atmosfære, hvor du kan snakke med andre som lever med diagnosen.

Treffet er uforpliktende og du velger selv om du aktivt ønsker å delta i samtalen eller bare lytte. Treffet er gratis, åpent for alle med bipolar lidelse og pårørende, og ledes av en frivillig likeperson i Bipolarforeningen.

Åpent treff har en nedre aldersgrense på 18 år. Personer fra 15 år kan delta i følge med en foresatt.

VIKTIG INFO!

I tråd med retningslinjene fra myndighetene blir vi nødt til å ha liste med navn og kontaktinfo. Vanligvis kan man være anonym på åpen treff, men grunnet eventuell smittesporing blir vi nødt til å ha det nå. Listen oppbevares i 1 mnd. før den makuleres, og blir ikke brukt til annet enn eventuelt smittesporing.

Det er også viktig at alle deltagere følger disse tiltakene:

• Hold deg hjemme hvis du viser tegn til forkjølelse eller har andre symptomer på korona.
  • Hold minst 1 meters avstand til andre deltagere
  • Vask hender og bruk antibacen i lokalet.
19.00-20.30 20. januar 2021

18.00-19.30 21. januar 2021