Åpent treff i Haugesund

18.00-20.00 11. mai 2021

Sted: Bleikemyr bydelshus, Myrullveien 3, 5518 Haugesund (biblioteket)

Har du en bipolar lidelse og har lyst til å møte andre med diagnosen? Eller kanskje du er pårørende? Velkommen til åpent treff!

Formålet er erfaringsutveksling i en hyggelig atmosfære, hvor du kan snakke med andre som lever med diagnosen.

Treffet er uforpliktende og du velger selv om du aktivt ønsker å delta i samtalen eller bare lytte. Treffet er gratis, åpent for alle med bipolar lidelse og pårørende, og ledes av en frivillig likeperson i Bipolarforeningen.

Åpent treff har en nedre aldersgrense på 18 år. Personer fra 15 år kan delta i følge med en foresatt.

På grunn av smittevernssituasjonen har vi begrenset med plasser. Derfor kreves det at du melder deg på for å kunne delta på treffet.

Dersom du melder deg på og ikke har anledning til å delta likevel, send mail til silje@bipolarforeningen.no, slik at plassen kan gis til en annen!

Trykk her for påmelding

VIKTIG INFO!

I tråd med retningslinjene fra myndighetene blir vi nødt til å ha liste med navn og kontaktinfo. Vanligvis kan man være anonym på åpen treff, men grunnet eventuell smittesporing blir vi nødt til å ha det nå. Listen oppbevares i 1 mnd. før den makuleres, og blir ikke brukt til annet enn eventuelt smittesporing.

Det er også viktig at alle deltagere følger disse tiltakene:

• Hold deg hjemme hvis du viser tegn til forkjølelse eller har andre symptomer på korona.
  • Hold minst 1 meters avstand til andre deltagere
  • Vask hender og bruk antibacen i lokalet.
18.00-20.00 11. mai 2021

Bleikemyr bydelshus, Myrullveien 3, 5518 Haugesund (biblioteket)

18.00-20.00 12. mai 2021

Frivilligsentralen Sandefjord, Stockfleths gate 8, 3210 Sandefjord