Åpent Treff Bergen

19.00-21.00 15. juni 2021

Sted: Kronstad DPS. Fjøsangerveien 36, 5054 Bergen

Endelig har vi fått anledning til å invitere til et fysisk treff i Bergen!

Har du en bipolar lidelse og har lyst til å møte andre med diagnosen? Eller kanskje du er pårørende? Velkommen til åpent treff!

Formålet er erfaringsutveksling i en hyggelig atmosfære, hvor du kan snakke med andre som lever med diagnosen.

Treffet er uforpliktende og du velger selv om du aktivt ønsker å delta i samtalen eller bare lytte. Treffet er gratis, åpent for alle med bipolar lidelse og pårørende, og ledes av en frivillig likeperson i Bipolarforeningen.

Åpent treff har en nedre aldersgrense på 18 år. Personer fra 15 år kan delta i følge med en foresatt.

Grunnet smittesituasjonen er det begrenset med plasser. Om du er påmeldt og blir forhindret, gi beskjed til silje@bipolarforeningen.no slik at vi kan gi plassen til en annen.

Trykk her for påmelding.

Nytt lokale

Vi er så heldige at vi får låne lokaler av Kronstad DPS. Vi gjør likevel oppmerksom på at treffet er i regi av Bipolarforeningen Norge og ikke Kronstad DPS.

VIKTIG INFO!

I tråd med retningslinjene fra myndighetene blir vi nødt til å ha liste med navn og kontaktinfo. Vanligvis kan man være anonym på åpen treff, men grunnet eventuell smittesporing blir vi nødt til å ha det nå. Listen oppbevares i 1 mnd. før den makuleres, og blir ikke brukt til annet enn eventuelt smittesporing.

Det er også viktig at alle deltagere følger disse tiltakene:

• Hold deg hjemme hvis du viser tegn til forkjølelse eller har andre symptomer på COVID-19.
  • Hold minst 1 meters avstand til andre deltagere
  • Vask hender og bruk antibacen i lokalet.

Siden det er så lenge siden vi har hatt åpent treff i Bergen, har vi glede av å servere pizza under dette treffet! Vi gleder oss til å se nettopp deg!

14.00-16.00 13. juni 2021

Oppmøte: Den Blå Steinen. Kong Olav Vs plass 4, 5012 Bergen

19.00-21.00 15. juni 2021

Kronstad DPS. Fjøsangerveien 36, 5054 Bergen

17.00-19.00 16. juni 2021

Oppmøte: Utenfor Frivilligsentralen Porsgrunn , Storgata 115, 3921 Porsgrunn.

18.00-19.30 17. juni 2021

Digitalt på Zoom, påmelding for lenke

18.00-20.00 17. juni 2021

På Zoom, påmelding for lenke