Åpent treff

Åpent treff er et uformelt lavterskeltilbud for deg som ønsker å møte andre personer med bipolar lidelse eller pårørende. Bipolarforeningen arrangerer Åpne treff rundt om i landet. Her får du muligheten til å møte andre mennesker i en lignende situasjon som deg, i en hyggelig og avslappet atmosfære.

Treffet er helt uforpliktende og du velger selv om du aktivt ønsker å delta i samtalen eller bare lytte. Treffene organiseres av frivillige i Bipolarforeningen og hvis du ønsker det kan du få mer informasjon om foreningen, våre aktiviteter og tilbud.

Tilbudet er gratis og krever ikke påmelding. Tilbudet er åpent for personer med bipolar lidelse og pårørende i alle aldre.

Intensjonen er å ha et positivt samvær der du kan treffe nye mennesker og dele erfaringer og kunnskap om bipolar lidelse.

I kalenderen vår kan du se når det neste åpne treffet i din by finner sted: bipolarforeningen.no/aktiviteter/kalender.
Hvis det ikke arrangeres Åpent treff i din by er det mest sannsynlig fordi vi ikke har frivillige der. Ta kontakt med oss på post@bipolarforeningen.no hvis du ønsker å starte opp et åpent treff.

Har du spørsmål, forslag eller vil bidra som frivillig? Kontakt oss gjerne på post@bipolarforeningen.no eller fyll ut skjema her.

Meld deg på til nyhetsbrev her.

Se alle aktiviteter her.

18.00-20.00 9. desember 2019

Kongsvinger frivilligsentral, Storgata 16, 2211 Kongsvinger (ved siden av kinoen)

19.30-21.00 9. desember 2019

Midjord Bydelshus, Storhaug Stavanger

18.00-20.00 10. desember 2019

Veksthuset i Tambarskjelves gate 1. Treffstedet ligger nær Røde Kors-huset i Karmsundsgaten på Hauge.

18.00-20.00 10. desember 2019

Batteriet, Fredensborgveien 24 A, 2. etg.

18.00-20.00 11. desember 2019

Tønsberg og Færder Bibliotek, Storgaten 16, 3126 Tønsberg - Møterom: Store Sverdrup

19.00-21.00 12. desember 2019

Lærings- og mestringssenteret på Nordlandssykehuset