Åpent treff

Åpent treff er et uformelt lavterskeltilbud for deg som ønsker å møte andre personer med bipolar lidelse eller pårørende. Bipolarforeningen arrangerer åpne treff rundt om i landet, og digitalt.

Her får du muligheten til å møte andre mennesker i en lignende situasjon som deg, i en hyggelig og avslappet atmosfære.

Treffet er helt uforpliktende og du velger selv om du aktivt ønsker å delta i samtalen eller bare lytte. Treffene organiseres av frivillige i Bipolarforeningen og hvis du ønsker det kan du få mer informasjon om foreningen, våre aktiviteter og tilbud.

Tilbudet er åpent for personer med bipolar lidelse og pårørende i alle aldre. Det er gratis å delta.

Intensjonen er å ha et positivt samvær der du kan treffe nye mennesker og dele erfaringer og kunnskap om bipolar lidelse.

– Jeg glemmer aldri det første åpne treffet jeg dro på, og hvordan det i stor grad forandret livet mitt for det bedre. Jeg vil oppfordre alle som leser dette til å vurdere å dra på treff. Der kan man møte en forståelse og medmenneskelighet som er helt unik.

Thomas Kynnø, treffleder på Lillehammer

Hvis det ikke arrangeres åpent treff i din by er det mest sannsynlig fordi vi ikke har frivillige der. Ta kontakt med oss på post@bipolarforeningen.no hvis du ønsker å starte opp et åpent treff.