TILBUD OG AKTIVITETER

Våre likepersoner setter gjerne av tid til en prat om det å leve med en bipolar lidelse eller å være pårørende. Dette er en tjeneste hvor du kan ha en til en-samtale med noen som har lignende erfaringer som deg selv.

Åpent treff er et uformelt lavterskeltilbud for deg som ønsker å møte andre personer med bipolar lidelse eller pårørende. Bipolarforeningen arrangerer Åpne treff rundt om i landet. Her får du muligheten til å møte andre mennesker i en lignende situasjon som deg, i en hyggelig og avslappet atmosfære.

Vi tilbyr mestringskurs og medisinkurs rundt omkring i landet. Kursene er både for medlemmer og andre, litt avhengig av hva slags kurs det er. Informasjon om kurs og påmeldingsmulighet blir lagt ut på nettsiden når det er aktuelt og sendes også i nyhetsbrevet til alle medlemmer.