Surveys

Treffet foregår digitalt på Zoom. Det vil bli sendt ut en lenke til Zoom i kort tid før møtet.

OBS: Påmeldingen må skje innen kl. 15 samme dag. Kan du ikke delta likevel og er påmeldt, gi beskjed til kommunikasjon@bipolarforeningen.no.

Treffet foregår digitalt på Zoom av hensyn til dagens smittesituasjon. Treffet varer fra ca. kl. 18.00 - 20.00. Det vil bli sendt ut en lenke til Zoom i kort tid før møtet.

OBS: Påmeldingen må skje innen kl. 15 samme dag. Send mail til kommunikasjon@bipolarforeningen.no om du ikke kan delta likevel.

På Zoom 19.30-21.00. Påmeldingen stenger når det er fullt. OBS: Påmelding må skje innen kl. 15 samme dag.

Du vil få tilsendt en lenke til møtet kort tid før det starter.

Velkommen til åpent digitalt treff i Trondheim for pårørende til personer med bipolar lidelse. Gi beskjed til kommunikasjon@bipolarforeningen.no om du ikke kan delta likevel. Da tar du ikke plassen til en annen.

Velkommen til vårt første turtreff i Oslo. Oppmøte ved Sognsvann 18.10.

Treffet foregår digitalt på Zoom av hensyn til dagens smittesituasjon. Treffet varer fra ca. kl. 19.00-20.30. Det vil bli sendt ut en lenke til Zoom i kort tid før møtet.

Treffet foregår digitalt på Zoom av hensyn til dagens smittesituasjon. Treffet varer fra ca. kl. 18.00-20.00. Det vil bli sendt ut en lenke til Zoom i kort tid før møtet.

Treffet foregår digitalt på Zoom av hensyn til dagens smittesituasjon. Treffet varer fra ca. kl. 18.00-19.30. Det vil bli sendt ut en lenke til Zoom i kort tid før møtet.

Velkommen til åpent digitalt treff i Trondheim. Endret fra fysisk grunnet smittesituasjonen. Viktig etter du har meldt deg på: gi beskjed til kommunikasjon@bipolarforeningen.no om du ikke kan delta likevel. Da tar du ikke plassen til en annen.

Vi ser et ekstra stort behov for digitale treff i disse tider, og arrangerer derfor et ekstra treff nå før jul.

Dato: tirsdag 15. desember
Når: 18.00
Treffet foregår digitalt på Zoom av hensyn til dagens smittesituasjon. Det vil bli sendt ut en lenke til Zoom i kort tid før møtet.

I hele desember kan du melde deg inn i Bipolarforeningen for kun 100 kroner. Ved å melde deg inn er du med på å støtte arbeidet i foreningen, og hjelper oss å bli en enda viktigere stemme for mennesker med bipolar lidelse og deres pårørende. Et medlemskap i foreningen koster vanligivis 250 kroner per år.

Du kan også melde deg inn via SMS. Send "JUL + e-post + fødselsår" til 2090. Da blir kontingenten trukket fra mobilregningen din.
Bipolarforeningen Norge forplikter seg til å beskytte ditt personvern. Personvernerklæringen nederst på siden beskriver personopplysninger som vi ber om i forbindelse med ditt medlemskap i Bipolarforeningen og hvordan de behandles.

Hjertelig velkommen til digital temakveld 3. desember kl. 18-19.30. Meld deg på her for å få tilsendt lenken til møtet.

Send dine spørsmål i forkant av webinaret til post@bipolarforeningen.no

Har du ikke alt lastet ned programmet Zoom anbefaler vi at du gjør det nå. Her kan du se hvordan du gjør det.

Påmeldingsfrist kl. 15 samme dag!

OBS: Påmeldingen må skje innen kl. 15 samme dag.

Du vil få tilsendt en lenke til møtet kort tid før det starter.