Surveys

Tid:
Lørdag 23. oktober 2021 fra 10.00-15-00. Registrering fra 9.30.

Sted:

Rikshospitalet Oslo, Rødt auditorium - Sognsvannsveien 20, 0372 Oslo

Bindende påmelding. Avbestilling innen fredag 15. oktober
Ved senere avbestilling refunderes ikke deltakeravgiften. Deltakeravgift refunderes ikke ved manglende oppmøte uten legeerklæring.

Kurset får tilskudd fra studieforbundet Funkis og registreres i studieforbundets datasystem. Ved å melde deg på kurset gir du samtykke til å registrere navn, fødselsdato, telefon, adresse og e-post. Det er kun foreningen og studieforbundet som har tilgang til opplysningene, og de vil kun bli brukt til dette formålet.

Velkommen til vårt treff for Trøndelag! Treffet foregår digitalt på Zoom. Det vil bli sendt ut en lenke til Zoom i kort tid før møtet.

OBS: Påmeldingen må skje innen kl. 15 samme dag. Kan du ikke delta likevel og er påmeldt, gi beskjed til bjorn@bipolarforeningen.no .

Merk deg at det er en forutsetning å ha på både kamera og mikrofon slik at man kan både seg og høre deg.

Dato/tidspunkt:

- Del 1: 25 oktober 2021, klokken 18:00-20:30

- Del 2: 1.november klokken 17.00-19.00

Sted: Digitalt via zoom

Påmeldingsfrist: 18 Oktober

Velkommen til vårt treff for Agder! Treffet foregår digitalt på Zoom. Det vil bli sendt ut en lenke til Zoom i kort tid før møtet.

OBS: Påmeldingen må skje innen kl. 15.00 den 15.desember.  Send mail til bjorn@bipolarforeningen.no om du ikke kan delta likevel.

OBS: Påmeldingen må skje innen kl. 15.00 den 8.desember.  Send mail til bjorn@bipolarforeningen.no om du ikke kan delta likevel.

OBS: Påmeldingen må skje innen kl. 15.00 den 1.desember.  Send mail til bjorn@bipolarforeningen.no om du ikke kan delta likevel.

OBS: Påmeldingen må skje innen kl. 15.00 den 24.november. Send mail til bjorn@bipolarforeningen.no om du ikke kan delta likevel.

OBS: Påmeldingen må skje innen kl. 15.00 den 17.november. Send mail til bjorn@bipolarforeningen.no om du ikke kan delta likevel.

OBS: Påmeldingen må skje innen kl. 15.00 den 10.november. Send mail til bjorn@bipolarforeningen.no om du ikke kan delta likevel.

OBS: Påmeldingen må skje innen kl. 15.00 den 3.november. Send mail til bjorn@bipolarforeningen.no om du ikke kan delta likevel.

OBS: Påmeldingen må skje innen kl. 15.00 den 27.oktober. Send mail til bjorn@bipolarforeningen.no om du ikke kan delta likevel.

OBS: Påmeldingen må skje innen kl. 15.00 den 20.oktober. Send mail til bjorn@bipolarforeningen.no om du ikke kan delta likevel.

OBS: Påmeldingen må skje innen kl. 15.00 den 13.oktober. Send mail til bjorn@bipolarforeningen.no om du ikke kan delta likevel.

OBS: Påmeldingen må skje innen kl. 15.00 den 6.oktober. Send mail til bjorn@bipolarforeningen.no om du ikke kan delta likevel.

OBS: Påmeldingen må skje innen kl. 15.00 den 29.september. Send mail til bjorn@bipolarforeningen.no om du ikke kan delta likevel.

OBS: Påmeldingen må skje innen kl. 15.00 den 22.september. Send mail til bjorn@bipolarforeningen.no om du ikke kan delta likevel.

Vær obs på at treffet kan blir gjort om til åpent fysisk treff dersom smittesituasjonen tilsier det.

OBS: Påmeldingen må skje innen kl. 15 samme dag. Send mail til bjorn@bipolarforeningen.no  om du ikke kan delta likevel.

Treffet foregår digitalt på Zoom. Det vil bli sendt ut en lenke til Zoom i kort tid før møtet. Velkommen!

OBS: Påmeldingen må skje innen kl. 15 samme dag. Er du påmeldt, men blir forhindret, vennligst gi beskjed til bjorn@bipolarforeningen.no slik at plassen kan gis til noen andre.