Surveys

Tid:
Lørdag 9. mars, 09:30 - 15:00 (inkluderer registrering, 1 times lunsj og pauser underveis)

Sted:
Kronstad DPS, Fjøsangerveien 36, 5054 Bergen

Bindende påmelding. Avbestilling innen fredag 1. mars.
Ved senere avbestilling refunderes ikke deltakeravgiften. Deltakeravgift refunderes ikke ved manglende oppmøte uten legeerklæring.

Kurset får tilskudd fra studieforbundet Funkis og registreres i studieforbundets datasystem. Ved å melde deg på kurset gir du samtykke til å registrere navn, fødselsdato, telefon, adresse og e-post. Det er kun foreningen og studieforbundet som har tilgang til opplysningene, og de vil kun bli brukt til dette formålet.

• Medlemskapet må være betalt før vi registrerer den vervede.
  • Konkurransen varer frem til 31. desember 2018. Vinneren blir informert på nyåret.
  • Send inn ett skjema for hver person du verver.
  • Medlemskapet varer frem til ny fakturering ca. 1 mars 2019.
  • Personen du har vervet vil få en forespørsel fra oss før vi fakturer om vedkommende ønsker å være medlem i 2019. Ordinært medlemskap koster kr 250 per år.
  • Faktura for neste år vil komme på e-post og vedkommende vil få mulighet til å velge autogiro.

Sted:

Oslo Universitetssykehus, Rikshospitalet, grønt auditorium.
Sognsvannsveien 20, 0372 Oslo

Tid:

Lørdag 2. juni, 09:30 - 15:00 (inkluderer registrering, 1 times lunsj og pauser underveis)

Kjære medlem, hva ønsker du deg av medlemstilbud og annet fra Bipolarforeningen? For å vite hva våre medlemmer har behov for, ønsker vi at du svarer på denne korte undersøkelsen og hjelper oss å utvikle gode medlemstilbud, kurs og annet vi ser at det er behov for. Din stemme er viktig og vi setter stor pris på deltakelsen!

Personlige opplysninger vil ikke bli gitt videre og svarene er helt anonyme.

Svarfrist: 9. februar

Tusen takk for at du vil bidra i vårt frivillige arbeid. Fylle ut hva du er i interessert i å bidra med, og vi tar kontakt for en nærmere samtale.

Det forutsettes at du er medlem for å delta. Opplæring vil bli gitt bl.a. ved kurs og seminarer og ved å delta på de aktivitetene vi har slik at du får et innblikk i hva vi arbeider med og bli kjent med foreningen og andre frivillige.

Hjelp oss å holde kunderegisteret ajour og med det sørge for at du får informasjon fra oss som blir sendt i posten, på e-post eller SMS!

Takk for at du sender oss fødselsår for registrering i medlemsregisteret.

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishPersonvern