JUBILEUMSKAMPANJE - VI FYLLER ÅR, DU FÅR GAVENE!

Frem til utgangen av oktober feirer vi 10 årsdagen vår ved å sende ut et handlenett og et refleksbånd til alle som melder seg inn i perioden.

Klarer vi 1000 medlemmer på 10 år? Meld deg inn med kort eller SMS.

Et medlemskap i foreningen koster 250,- i året. Ditt bidrag som medlem gjør det mulig for oss å kjempe videre for avstigmatisering, tilby kurs og tjenester og hjelper oss til å bli en viktig stemme for personer med bipolare lidelser og pårørende. Her kan du lese mer om hvordan du blir medlem og hvilke fordeler du får som medlem.

Du som melder deg inn i oktober, kan få handlenett og refleks i gave hvis du vil. Kryss av i skjemaet når du betaler og du vil motta gaven i posten om ikke lenge.

Du vil motta nyhetsbrev og informasjon fra oss så lenge du er registrert medlem. Medlemskap koster 250,- pr år, og faktura for neste års medlemskap sendes mars.

Bipolarforeningen Norge forplikter seg til å beskytte ditt personvern. Personvernerklæringen nederst på siden beskriver personopplysninger som vi ber om i forbindelse med ditt medlemskap i Bipolarforeningen og hvordan de behandles.

Takk for at du vil bli medlem!

Send SMS:  BIPOLAR din epostadresse og fødselsår til 2090

Har du meldt deg inn med SMS og ønsker du å motta jubileumsgave, kan du bestille den her. Gaven sendes per post så snart vi har registrert medlemskapet ditt!

Du blir trukket 250,- fra din telefonregning, og du vil få tilgang til medlemsområdet etter at din betaling er registrert.  For kontingent året etter vil du få tilsendt faktura på epost.