Hvem kan bli frivillig?

Alle som ønsker å støtte vårt arbeid er velkomne som frivillige. Alle våre frivillige/likepersoner må gjennomgå et kurs for å bli kjent med organisasjonen og vårt arbeid.

Som frivillig vil du treffe flotte mennesker, både andre frivillige, og mennesker du hjelper når du jobber frivillig. Bipolarforeningen har og tilbud om kurs og konferanser til sine frivillige.

Som frivillig bruker du deler av fritiden din til ulike oppgaver i samarbeid med Bipolarforeningen og andre frivillige som til felles har at de enten er berørt av bipolare affektive lidelser eller har et engasjement for foreningens samfunnspolitiske arbeid. Vi trenger deg som har noen ledige timer av og til og som ønsker å gjøre en innsats når du selv har mulighet. Vi har ulike oppgaver i ulik størrelsesorden.

Alle som ønsker å bli frivillig vil få opplæring via kurs, og det vi krever er at du er kjent med våre vedtekter og retningslinjer som du får kjennskap til på kurset.

Du kan laste ned Håndbok for frivillige her.

Registreringsskjema for nye frivillige

Fyll ut skjemaet her, så vil vi ta kontakt med deg. Alle opplysninger vil bli behandlet konfidensielt og ikke gitt videre.

Vi har opptak av frivillige to ganger per år, på våren og høsten. Frivillige vil bli tilbudt likepersonkurs en gang i året og blir også invitert til felles samlinger og møter.

Tusen takk for interessen og engasjementet!

Ikke nøl med å ta kontakt på post@bipolarforeningen.no

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishPersonvern