STØTT OSS

Ditt bidrag som medlem gjør det mulig for oss å kjempe videre for avstigmatisering, tilby kurs og tjenester og hjelper oss til å bli en viktig stemme for personer med bipolare lidelser og pårørende. Her kan du lese mer om hvordan du blir medlem og hvilke fordeler du får som medlem. Et medlemskap i foreningen koster 250,- i året.

Bipolarforeningen er en frivillig medlemsorganisasjon med aktive frivillige i de fleste fylkene. Disse skaper møteplasser, sprer kunnskap og bidrar til avstigmatisering av bipolare lidelser. I 2019 la foreningens frivillige ned 4565 timer, ubetalt, frivillig arbeid som likepersoner, brukerrepresentanter, treffledere og andre ressurspersoner.

Her er en oversikt over hva du kan gjøre for å engasjere deg:

Vi setter stor pris på alle donasjoner som hjelper oss til å utføre vårt arbeid. Det finnes flere alternativer for hvordan du kan gi en donasjon til foreningen.