STØTT OSS

Et medlemskap i foreningen koster 250,- i året. Ditt bidrag som medlem gjør det mulig for oss å kjempe videre for avstigmatisering, tilby kurs og tjenester og hjelper oss til å bli en viktig stemme for personer med bipolare lidelser og pårørende. Her kan du lese mer om hvordan du blir medlem og hvilke fordeler du får som medlem.

Bipolarforeningen er en frivillig medlemsorganisasjon med aktive frivillige i de fleste fylkene. Disse skaper møteplasser, sprer kunnskap og bidrar til avstigmatisering av bipolare lidelser. I 2019 la foreningens frivillige ned 4565 timer, ubetalt, frivillig arbeid som likepersoner, brukerrepresentanter, treffledere og andre ressurspersoner.

Her er en oversikt over hva du kan gjøre for å engasjere deg:

Vi setter stor pris på alle donasjoner som hjelper oss til å utføre vårt arbeid. Det finnes flere alternativer for hvordan du kan gi en donasjon til foreningen.