STØTT OSS

Et medlemskap i foreningen koster 250,- i året. Ditt bidrag som medlem gjør det mulig for oss å kjempe videre for avstigmatisering, tilby kurs og tjenester og hjelper oss til å bli en viktig stemme for personer med bipolare lidelser og pårørende. Her kan du lese mer om hvordan du blir medlem og hvilke fordeler du får som medlem.

Vi setter stor pris på alle donasjoner som hjelper oss til å utføre vårt arbeid. Det finnes flere alternativer for hvordan du kan gi en donasjon til foreningen.

Bipolarforeningen er en frivillig medlemsorganisasjon med aktive frivillige i de fleste fylkene. Alle som ønsker å støtte foreningens arbeid er velkomne som frivillige. Som frivillig bruker du deler av fritiden din til ulike oppgaver i samarbeid med andre frivillige som enten er berørt av bipolare affektive lidelser eller har et engasjement for foreningens samfunnspolitiske arbeid.

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishPersonvern