Vil du dele din historie?

Bipolarforeningen har fått tildelt midler av Stiftelsen Dam til å lage fem informasjonsfilmer om bipolare lidelser. Nå søker vi etter personer med diagnosen som vil være med på å fortelle sin historie. I første omgang gjelder det to filmer; en om hva bipolare lidelser er og en om åpenhet.

Fyll ut spørreskjemaet her for å dele din historie.

Om filmene:

Filmene blir på ca. 3 minutter og skal legges ut på nettsiden vår, på YouTube-kanalen vår, i sosiale medier og skal også brukes i undervisningssammenheng.

Vi beregner en levetid på 5-6 år for hver film, så hvis du vil fortelle din historie, må du beregne at filmene blir liggende offentlig en stund. Vi kommer til å bruke skuespillere til å fortelle historiene.

Hvis din historie blir plukket ut kan det hende at produksjonsselskapet vil kontakte deg for å få mer informasjon. I skjemaet krysser du av for om det er greit at de kontakter deg eller ikke.

Når alle historier er kommet inn, vil det bli opp til produksjonsselskapet AVIA å plukke ut og sette sammen slik at vi får vist frem et bredt spekter av mennesker og historier som kan gi folk flest et bilde av hvordan det er å ha en bipolar lidelse. Vi ønsker å minske stigma, ufarliggjøre lidelsen og hjelpe andre med bipolar lidelse.

Hvis du vil bli med på dette, kan du svare på spørsmålene og fylle ut spørreskjemaet ovenfor.

Kalender info

Bipolarforeningen følger helsemyndighetens råd om smitteforebygging i forbindelse med Korona-utbruddet. Som følge av dette er flere av våre fysiske aktiviteter avlyst inntil videre. Følg med på facebook-siden vår for oppdatert informasjon om arrangementer.

Vi gleder oss til vi kan ønske dere velkommen til aktiviteter og møteplasser som vanlig igjen!