Vil du dele din historie?

Bipolarforeningen har fått tildelt midler av Stiftelsen Dam til å lage fem informasjonsfilmer om bipolare lidelser. Nå søker vi etter personer med diagnosen som vil være med på å fortelle sin historie. I første omgang gjelder det to filmer; en om hva bipolare lidelser er og en om åpenhet.

Fyll ut spørreskjemaet her for å dele din historie.

Om filmene:

Filmene blir på ca. 3 minutter og skal legges ut på nettsiden vår, på YouTube-kanalen vår, i sosiale medier og skal også brukes i undervisningssammenheng.

Vi beregner en levetid på 5-6 år for hver film, så hvis du vil fortelle din historie, må du beregne at filmene blir liggende offentlig en stund. Vi kommer til å bruke skuespillere til å fortelle historiene.

Hvis din historie blir plukket ut kan det hende at produksjonsselskapet vil kontakte deg for å få mer informasjon. I skjemaet krysser du av for om det er greit at de kontakter deg eller ikke.

Når alle historier er kommet inn, vil det bli opp til produksjonsselskapet AVIA å plukke ut og sette sammen slik at vi får vist frem et bredt spekter av mennesker og historier som kan gi folk flest et bilde av hvordan det er å ha en bipolar lidelse. Vi ønsker å minske stigma, ufarliggjøre lidelsen og hjelpe andre med bipolar lidelse.

Hvis du vil bli med på dette, kan du svare på spørsmålene og fylle ut spørreskjemaet ovenfor.

19.30-21.00 8. mars 2021

Digitalt via Zoom, påmelding for lenke

18.00-19.30 9. mars 2021

Digitalt via Zoom, påmelding for lenke