Vi starter opp med treff i Ålesund!

Bipolarforeningen har lenge hatt ønske om å få i gang aktiviteter i Møre og Romsdal - derfor syns vi det er ekstra stas at vi nå har startet opp med åpne treff i Ålesund.

Sted: Frivilligsentralen, Kirkegt. 33, 6005 Ålesund

Dato: Se kalenderen.

Tid: 13 - 15

Hva er et åpent treff?

Åpent treff er et uformelt lavterskeltilbud for deg som ønsker å møte andre personer med bipolar lidelse eller pårørende. Bipolarforeningen arrangerer åpne treff rundt om i landet. Her får du muligheten til å møte andre mennesker i en lignende situasjon som deg, i en hyggelig og avslappet atmosfære.

Treffet er helt uforpliktende og du velger selv om du aktivt ønsker å delta i samtalen eller bare lytte. Treffene organiseres av frivillige i Bipolarforeningen og hvis du ønsker det kan du få mer informasjon om foreningen, våre aktiviteter og tilbud.

Tilbudet er gratis og krever ikke påmelding. Tilbudet er åpent for personer med bipolar lidelse og pårørende fra 18 år. Personer fra 15 år kan delta på treff sammen med en foresatt.

Ta gjerne kontakt hvis du har noen spørsmål om treffet.

Velkommen!

19.15-21.15 23. september 2020

LINK Oslo, Kirkeveien 61, 0364 Oslo

19.15-21.15 7. oktober 2020

LINK Oslo, Kirkeveien 61, 0364 Oslo

9.30 8. oktober - 15.00 9. oktober 2020

Scandic Solli Plass

13.00-15.00 10. oktober 2020

Cafe "Den gode smak" på Moldetorvet. Vi har booket konferanserommet.

19.30-21.00 12. oktober 2020

Midjord Bydelshus, Stavanger