Vi har fått nye nettsider!

I vår og sommer har administrasjonen jobbet med å friske opp foreningens nettsider – og vi er stolte av å vise frem resultatet!

Brukervennlig og oversiktlig

Foreningens nettsider inneholder mye nyttig informasjon om bipolare lidelser, behandling, diagnostisering, informasjon til pårørende, erfaringsblogger med mer. Når vi nå har frisket opp siden har målet vårt vært å forenkle materialet, og gjøre siden mer brukervennlig og oversiktlig. Det er viktig for oss at våre lesere enkelt finner frem til den informasjonen de er på jakt etter og vi tror denne opprydningen kan bidra til dette. Vi har blant annet fått inn nedtrekksmenyer som du kan se eksempel på her: https://www.bipolarforeningen.no/bipolare-lidelser/diagnoser

Tydelig promotering av medlemskap og donasjon

For å drifte nettsidene våre, arrangere kurs, likepersontjenesten og holde åpne treff er vi helt avhengige av medlemmene våre. Vi har en sterkere stemme når vi er flere. Samtidig gir medlemskapene oss den finansielle støtten vi trenger til å jobbe mot stigmatisering og drive opplysningsarbeid rundt bipolare lidelser og pårørende. Et mål med de nye nettsidene har vært å tydeliggjøre «støtt oss»-muligheten. Enten det er i form av et medlemskap, monetære donasjoner eller ved å sette av tid til frivillig arbeid for foreningen.