Se reklamefilmen "Et helt menneske"!

Kim Stidahl har laget et flott reklameinnslag som vises på TV2 sine kanaler under reklamefrie dager, den 19. og 21. april. Tittelen Et helt menneske er valgt for å tydeliggjøre at en person med en bipolar lidelse er så mye mer enn diagnosen.

Et helt menneske

Filmen "Et helt menneske" viser en kvinne som går igjennom et bredt spekter av følelser. Den er ekte, rå og viser hvordan en person med bipolar lidelse kan oppleve svingninger. Tittelen Et helt menneske er valgt for å tydeliggjøre at en person med en bipolar lidelse er så mye mer enn lidelsen. Setningen "du er ikke bipolar, du har en bipolar lidelse" kan ikke gjentas ofte nok.

Se den vakre filmen produsert av frivillig Kim Stidahl her!

Reklamefrie dager

Bipolarforeningen søkte om plass på reklamefrie dager i påsken 2019, og har blitt tildelt plass. Filmen vises på TV 2, TV 2 Zebra, TV 2 Livsstil, TV 2 Nyhetskanalen, TV 2 Sport 1 og Sport 2 den 19. og 21. april.

18.00-19.30 20. april 2021

På Zoom, påmelding for lenke

18.00-20.00 21. april 2021

Frivilligsentralen Porsgrunn , Storgata 115, 3921 Porsgrunn