Nyhet: Pårørendetreff i Bergen!

Velkommen til det første pårørendetreffet i Bergen! Dette skal være et sted hvor pårørende kan møte andre pårørende og dele sine erfaringer og utfordringer. Det første treffet blir mandag 29. oktober, deretter blir det siste mandagen i hver måned.

I flere år har Bipolarforeningen arrangert Åpne treff for personer med bipolare lidelser og pårørende. Vi holder regelmessige treff i tolv byer og tilbudet utvider seg stadig.

Etter økende etterspørsel starter vi nå åpent treff kun for pårørende i Bergen. Dette skal være et sted hvor pårørende kan møte andre pårørende og dele sine erfaringer og utfordringer. Det settes ikke opp en agenda i forkant og man velger selv hva man vil snakke om og hvor aktiv man ønsker å være.

Tilbudet er gratis og krever ingen påmelding.

Dato: Det første treffet blir mandag 29. oktober. Deretter blir det siste mandagen i hver måned.

Tid: 19:00 - 21:00

Sted: Batteriet Vest, Kong Oscars gate 62, 5017 Bergen

Har du har spørsmål, forslag eller tilbakemeldinger? Kontakt oss på hordaland@bipolarforeningen.no eller post@bipolarforeningen.no.

Velkommen til pårørendetreff!

Kalender info

Bipolarforeningen følger helsemyndighetens råd om smitteforebygging i forbindelse med Korona-utbruddet. Som følge av dette er flere av våre fysiske aktiviteter avlyst inntil videre. Følg med på facebook-siden vår for oppdatert informasjon om arrangementer.

Vi gleder oss til vi kan ønske dere velkommen til aktiviteter og møteplasser som vanlig igjen!