Nyhet: Pårørendetreff i Bergen!

Velkommen til det første pårørendetreffet i Bergen! Dette skal være et sted hvor pårørende kan møte andre pårørende og dele sine erfaringer og utfordringer. Det første treffet blir mandag 29. oktober, deretter blir det siste mandagen i hver måned.

I flere år har Bipolarforeningen arrangert Åpne treff for personer med bipolare lidelser og pårørende. Vi holder regelmessige treff i tolv byer og tilbudet utvider seg stadig.

Etter økende etterspørsel starter vi nå åpent treff kun for pårørende i Bergen. Dette skal være et sted hvor pårørende kan møte andre pårørende og dele sine erfaringer og utfordringer. Det settes ikke opp en agenda i forkant og man velger selv hva man vil snakke om og hvor aktiv man ønsker å være.

Tilbudet er gratis og krever ingen påmelding.

Dato: Det første treffet blir mandag 29. oktober. Deretter blir det siste mandagen i hver måned.

Tid: 19:00 - 21:00

Sted: Batteriet Vest, Kong Oscars gate 62, 5017 Bergen

Har du har spørsmål, forslag eller tilbakemeldinger? Kontakt oss på hordaland@bipolarforeningen.no eller post@bipolarforeningen.no.

Velkommen til pårørendetreff!

Meld deg på til nyhetsbrev her.

Se alle aktiviteter her.

18.00-20.00 9. desember 2019

Kongsvinger frivilligsentral, Storgata 16, 2211 Kongsvinger (ved siden av kinoen)

19.30-21.00 9. desember 2019

Midjord Bydelshus, Storhaug Stavanger

18.00-20.00 10. desember 2019

Veksthuset i Tambarskjelves gate 1. Treffstedet ligger nær Røde Kors-huset i Karmsundsgaten på Hauge.

18.00-20.00 10. desember 2019

Batteriet, Fredensborgveien 24 A, 2. etg.

18.00-20.00 11. desember 2019

Tønsberg og Færder Bibliotek, Storgaten 16, 3126 Tønsberg - Møterom: Store Sverdrup

19.00-21.00 12. desember 2019

Lærings- og mestringssenteret på Nordlandssykehuset