NYHET: Nytt treffsted i Oslo!

På grunn av stor pågang på de åpne treffene på Batteriet i Oslo, har vi nå utvidet tilbudet med enda et treffsted. Du er hjertelig velkommen til treff i fine, lyse lokaler i Bydel Frogner.

Sted: Bydel Frogner, Drammensveien 60

Tid: Annenhver onsdag (i oddetallsuker) fra kl 18-20.

Åpent treff er et uformelt lavterskeltilbud for deg som ønsker å møte andre personer med bipolar lidelse eller pårørende.  Her får du muligheten til å møte andre mennesker i en lignende situasjon som deg, i en hyggelig og avslappet atmosfære. Treffet er gratis, uforpliktende og krever ikke påmelding. Les mer om åpne treff her.

Trefflederne Knut og Cecilie er klare til å ønske deg velkommen! På bildet er Knut og frivillig i Oslo, Irene.

Ta gjerne kontakt med oss på post@bipolarforeningen.no hvis du har noen spørsmål.

Kalender info

Bipolarforeningen følger helsemyndighetens råd om smitteforebygging i forbindelse med Korona-utbruddet. Som følge av dette er flere av våre fysiske aktiviteter avlyst inntil videre. Følg med på facebook-siden vår for oppdatert informasjon om arrangementer.

Vi gleder oss til vi kan ønske dere velkommen til aktiviteter og møteplasser som vanlig igjen!