Likepersonstjenesten åpnes opp for alle

Trenger du noen å snakke med? Vi ønsker å være her og støtte deg så mye vi kan gjennom denne tiden, og har derfor åpnet opp likepersonstjenesten for alle.

Tidligere har dette vært en tjeneste kun for medlemmer, men frem til jul kan du få samtaler med en likeperson uten å være medlem. Vi vet at dette er en tøff og urolig tid for mange.

Det kan være ekstra utfordrende og tungt nå når flere steder igjen blir stengt ned og vi må unngå nærkontakt. Vit at vi er her for deg. Våre likepersoner setter gjerne av tid til en prat om det å leve med en bipolar lidelse eller å være pårørende, eller bare det som står på for deg akkurat nå. Dette er en tjeneste hvor du kan ha en til en-samtale med noen som har lignende erfaringer som deg selv.

Gratis tjeneste

En likeperson er en erfaringsekspert som har tid til å snakke med nettopp deg. Likepersonene våre har enten selv bipolar lidelse, eller er pårørende til noen med diagnosen. Tjenesten er gratis.

Vi har likepersoner av begge kjønn og ulike aldre. Tips gjerne venner og familiemedlemmer om tilbudet, kanskje de ønsker en samtale med en pårørende eller en av våre likepersoner med bipolar lidelse.

19.00-20.30 2. desember 2020

På Zoom, påmelding for lenke

18.00-19.30 3. desember 2020

Digitalt på Zoom

18.00-20.00 8. desember 2020

Bleikemyr bydelshus, Myrullveien 3, 5518 Haugesund, Biblioteket

18.00-20.00 8. desember 2020

Villa Groheim, Jørgen Moes gt 1, 4616 Kristiansand. Parkering ved bryggeriet.

18.00-20.00 9. desember 2020

Frivilligsentralen i Sandefjord, Stockfleths gate 8