Hurra! Vi er 700 medlemmer!

Bipolarforeningen er en forening i vekst og denne uken bikket vi 700 medlemmer! Tusen takk til deg som støtter arbeidet vårt. Når vi målet vi satt oss om 750 medlemmer ved årsskifte?

En foreningen i vekst

Bipolarforeningen er en forening i vekst. Ved utgangen av 2017 var vi 546 medlemmer og ved utgangen av 2018 var vi 667. Vi i foreningen har satt oss et mål om 750 medlemmer ved utgangen av 2019 - klarer vi det?

En oppfordring til deg som er medlem

Vi er overbevist om at vi når målet, men vi trenger din hjelp! Vil du hjelpe oss å rekruttere blant venner og familie? I Bipolarforeningen er alle velkomne som medlemmer, enten man har diagnosen selv, er pårørende eller kun ønsker å støtte foreningen med et medlemskap for 250 kroner i året. For å bli medlem må vedkommende:

SENDE SMS: "BFN epostadresse og fødselsår til 2090".  Da blir de trukket 250,- fra telefonregningen sin.

Hvorfor er medlemskapet ditt viktig for oss?

Som medlem bidrar du til at vi kan holde kurs, temakvelder og kampanjer. Du gjør det mulig for oss å tilby møteplasser i form av åpne treff og å tilby likepersonstjenesten. Som medlem er du også med på å kjempe videre for avstigmatisering, og hjelper oss til å bli en viktig stemme for mennesker med bipolar lidelse og pårørende.

Medlemsfordeler

Som medlem i foreningen ønsker vi også å kunne gi deg noen fordeler. Ta en titt her for å se foreningens medlemsfordeler.

Spørsmål?

Ta kontakt med organisasjonssekretær Tone på medlem@bipolarforeningen.no hvis du har noen spørsmål til ditt medlemskap.

Meld deg på til nyhetsbrev her.

Se alle aktiviteter her.

18.00-20.00 9. desember 2019

Kongsvinger frivilligsentral, Storgata 16, 2211 Kongsvinger (ved siden av kinoen)

19.30-21.00 9. desember 2019

Midjord Bydelshus, Storhaug Stavanger

18.00-20.00 10. desember 2019

Veksthuset i Tambarskjelves gate 1. Treffstedet ligger nær Røde Kors-huset i Karmsundsgaten på Hauge.

18.00-20.00 10. desember 2019

Batteriet, Fredensborgveien 24 A, 2. etg.

18.00-20.00 11. desember 2019

Tønsberg og Færder Bibliotek, Storgaten 16, 3126 Tønsberg - Møterom: Store Sverdrup

19.00-21.00 12. desember 2019

Lærings- og mestringssenteret på Nordlandssykehuset