God respons på spørreundersøkelsen - takk for at du tok deg tid til å svare!

I slutten av januar sendte vi ut en spørreundersøkelse i nyhetsbrevet og fikk inn nesten 100 svar!

Vi spurte om hvilke tjenester du savner og hvilke aktiviteter du ønsker deg av oss. Dette fikk vi svar på! Hele 93 personer svarte på undersøkelsen.

Resultatet av undersøkelsen er en god hjelp når vi nå skal legge planer for nye aktiviteter i foreningen.

Gjennom undersøkelsen kom det også frem at vi ikke har vært tydelige nok i å kommunisere de tjenestene og kursene vi allerede tilbyr, siden flere etterspurte ting vi allerede har. Vi legger til en liten oversikt over disse her:

• Åpent treff:  Dette er et uformelt lavterskeltilbud for deg som ønsker å møte andre personer med bipolar lidelse eller pårørende. Treffene er uforpliktende, gratis og krever ingen påmelding. Vi arrangerer treff flere steder i landet. Ta en titt i kalenderen her for å se om det er et treff i nærheten av der du bor.
  • Likepersonstjenesten: Trenger du noen å snakke med? Vi har sertifiserte likepersoner i foreningen som gjerne tar en prat med deg. Som medlem kan du bestille en gratis time her.
  • Kurs: Vi arrangerer mestringskurs og medisinkurs i flere byer i landet. For 2018 er det planlagt mestringskurs i følgende byer: Oslo, Trondheim, Bodø, Stavanger, Bergen og Kristiansand, og medisinkurs i Oslo og Trondheim. Dato og påmelding blir lagt ut på nettsiden fortløpende!

Takk for engasjementet!

Meld deg på til nyhetsbrev her.

Se alle aktiviteter her.

18.00-20.00 9. desember 2019

Kongsvinger frivilligsentral, Storgata 16, 2211 Kongsvinger (ved siden av kinoen)

19.30-21.00 9. desember 2019

Midjord Bydelshus, Storhaug Stavanger

18.00-20.00 10. desember 2019

Veksthuset i Tambarskjelves gate 1. Treffstedet ligger nær Røde Kors-huset i Karmsundsgaten på Hauge.

18.00-20.00 10. desember 2019

Batteriet, Fredensborgveien 24 A, 2. etg.

18.00-20.00 11. desember 2019

Tønsberg og Færder Bibliotek, Storgaten 16, 3126 Tønsberg - Møterom: Store Sverdrup

19.00-21.00 12. desember 2019

Lærings- og mestringssenteret på Nordlandssykehuset