Giving Tuesday: Bidra til at flere får noen å snakke med

Ingen skal måtte bære på tunge tanker alene. Det å leve med en bipolar lidelse kan være utrolig utfordrende til tider, og kanskje spesielt i den tiden vi er i nå.

I anledning Giving Tuesday samler Bipolarforeningen inn penger til likepersonstjenesten vår. Vi har frivillige som gjerne setter av tid til en prat om det å leve med en bipolar lidelse eller å være pårørende. Vi vet hvor skoen trykker og snakker om alt fra vanskelige familierelasjoner til selvmordstanker.

Med strenge smitteverntiltak og mindre nærkontakt ser vi et stort behov for samtaler over telefon. Når man frarådes å møtes fysisk blir denne tjenesten ekstra viktig.

Midlene vi samler inn vil gå direkte til å utdanne, koordinere og veilede enda flere likepersoner i foreningen.

Giving Tuesday er en internasjonal bevegelse som reaksjon på Black Friday. Hvert år bruker nordmenn svimlende beløp på materielle gjenstander denne fredagen. Vi håper du vil ta oppfordringen i år: Gi heller en gave med mening.

Trykk her for å bidra.

18.00-20.00 26. november 2020

Digitalt på Zoom

19.00-20.30 2. desember 2020

På Zoom, påmelding for lenke

18.00-19.30 3. desember 2020

Digitalt på Zoom

18.00-20.00 8. desember 2020

Bleikemyr bydelshus, Myrullveien 3, 5518 Haugesund, Biblioteket

18.00-20.00 8. desember 2020

Villa Groheim, Jørgen Moes gt 1, 4616 Kristiansand. Parkering ved bryggeriet.