Bipolarforeningen holder julestengt

Administrasjonen til Bipolarforeningen er tilbake 4. januar. Det gjelder også de tjenestene vi tilbyr.

Nå er det jul igjen. For mange er dette en fin tid, men sånn er det ikke for alle. Her kommer en påminnelse fra oss til deg som trenger det: Husk å ta pauser når du trenger det. Ikke sett for høye forventninger til deg selv. Du gjør det beste du kan.

Trenger du noen å snakke med i julen?

Det er hjelp å få. Det finnes to døgnåpne hjelpetelefoner:  Mental Helse på tlfnr: 116 123 og  Kirkens Nødhjelp på tlf: 22 40 00 40. Kirkens Nødhjelp kan også nås på  chat og  SMS. Legevakten på tlf: 116 117 har egne folk som hjelper med psykisk helse. Skulle du være i akutt fare, ikke nøl med å ringe 113.

Aktiviteter 2021

Det er planlagt mange aktiviteter i regi av Bipolarforeningen i 2021. Følg med på denne aktivitetskalenderen og hold deg oppdatert på hva som skjer der du bor.

Vi i Bipolarforeningen ønsker deg en så god jul som mulig! Så krysser vi fingrene for et bedre og mindre pandemipreget 2021.

18.00-20.00 2. mars 2021

Villa Groheim, Jørgen Moes gt 1, 4616 Kristiansand

18.00-19.30 2. mars 2021

På Zoom, påmelding for lenke