Åpent treff i Oslo i sommer

Vi vet at savnet etter det fysiske tilbudet har vært stort, og det er derfor spesielt gledelig å endelig kunne ønske velkommen til åpent treff.

Det blir treff følgende dager:

• 17. juni, kl. 19.15
  • 1. juli, kl. 19.15
  • 15. juli, kl. 19.15

Adresse: LINK Oslo, Kirkeveien 61, 0364 Oslo

Ta kontakt med oslo@bipolarforeningen.no for mer informasjon.

Om åpne treff:

Har du en bipolar lidelse og har lyst til å møte andre med diagnosen? Eller er kanskje du er pårørende? Åpent treff er en møteplass for personer med bipolare lidelser og pårørende. Formålet er erfaringsutveksling i en hyggelig atmosfære, hvor du kan snakke med andre som lever med diagnosen. Treffet er uforpliktende og du velger selv om du aktivt ønsker å delta i samtalen eller bare lytte.
Les mer om åpent treff her: https://www.bipolarforeningen.no/tilbud-og-aktiviteter/aapent-treff

Treffet er gratis, åpent for alle med bipolar lidelse og pårørende, og ledes av en frivillig likeperson i Bipolarforeningen.

VIKTIG INFO!
I tråd med retningslinjene fra myndighetene blir det en maks grense på 19 deltagere + treffleder. Vanligvis er det ingen påmelding til treffet, men grunnet eventuell smittesporing og begrenset antall plasser er vi nødt til det nå.
Meld deg på ved å sende en mail til vår frivillige treffleder på oslo@bipolarforeningen.no. Merk mailen "påmelding åpent treff". Førstemann til mølla-prinsippet gjelder.

Det er også viktig at alle deltagere følger disse tiltakene:
* Hold deg hjemme hvis du viser tegn til forkjølelse eller har andre symptomer på COVID-19.
* Hold minst 1 meters avstand til andre deltagere
* Vask hender og bruk antibacen i lokalet.

Merk at vi bruker LINK Oslo sine lokaler for treff denne gangen.

Kalender info

Bipolarforeningen følger helsemyndighetens råd om smitteforebygging i forbindelse med Korona-utbruddet. Som følge av dette er flere av våre fysiske aktiviteter avlyst inntil videre. Følg med på facebook-siden vår for oppdatert informasjon om arrangementer.

Vi gleder oss til vi kan ønske dere velkommen til aktiviteter og møteplasser som vanlig igjen!