Åpent treff i Oslo høst/vinter 2020

Går du på treff i Oslo? Eller kanskje du har lyst til å begynne med det utover høsten? På grunn av stengte lokaler som følge av COVID-19 har det blitt noen endringer i åpent treff i Oslo. Her finner du oppdatert informasjon om treffene.

Åpent treff på Majorstua i Oslo

Lokalene vi tidligere har benyttet oss av på Frogner Bydelshus og Batteriet på Fredensborg er fremdeles stengt som følge av COVID-19.

For at Bipolarforeningen allikevel skal kunne tilby treff i Oslo har vi leid et nytt lokale for det ene treffet.

Annenhver onsdag frem til den 16. desember blir det åpent treff på LINK Oslo i Kirkeveien 61, 0364 Oslo (NB: Med påmelding. Se under.)

Treff på Batteriet på Fredensborg: Så snart Batteriet åpner opp igjen for treff starter vi opp igjen der også. Alle aktuelle treff legges ut som event på facebook-siden vår her eller i kalenderen på nettsiden vår her

Hva blir nytt?

Maks antall deltagere, påmelding og deltagerliste: Vanligvis kan man være anonym på våre treff. Av smittevernhensyn kan vi nå være maks 19 personer + treffleder. For å sørge for at vi ikke blir flere må vi ha påmelding i forkant av treffet. Listen med navn vil bli brukt til en eventuell smittesporing. Navnelisten brukes kun til dette formålet, og makuleres en mnd etter treffet.

Det er også viktig at alle deltagere følger disse tiltakene:

• Hold deg hjemme hvis du viser tegn til forkjølelse eller har andre symptomer på COVID-19.
  • Hold minst 1 meters avstand til andre deltagere
  • Vask hender og bruk antibacen i lokalet.
  • Ta trappen

Er åpent treff noe for meg?

Åpent treff er et uformelt lavterskeltilbud for deg som ønsker å møte andre personer med bipolar lidelse eller pårørende. Her får du muligheten til å møte andre mennesker i en lignende situasjon som deg, i en hyggelig og avslappet atmosfære. Treffet er uforpliktende og du velger selv om du aktivt ønsker å delta i samtalen eller bare lytte. Treffet organiseres av frivillige i Bipolarforeningen og hvis du ønsker det kan du få mer informasjon om foreningen, våre aktiviteter og tilbud.

Tilbudet er gratis, og tilgjengelig både for medlemmer og ikke-medlemmer.

Velkommen!

Ønsker du å støtte Bipolarforeningen med et medlemskap? Send en SMS med "BFN e-postadresse fødselsår" til 2090 eller meld deg inn med kortbetaling her. Medlemskapet koster 250 kroner for ett år, og utgjør en betydelig andel av foreningens inntekter.

17.30-19.30 7. oktober 2020

Oppmøte på Skansen

19.15-21.15 7. oktober 2020

LINK Oslo, Kirkeveien 61, 0364 Oslo

9.30 8. oktober - 15.00 9. oktober 2020

Scandic Solli Plass

13.00-15.00 10. oktober 2020

Cafe "Den gode smak" på Moldetorvet. Vi har booket konferanserommet.

19.30-21.00 12. oktober 2020

Midjord Bydelshus, Stavanger