Se alle nyheter

Velkommen til mestringskurs for personer med bipolar lidelse og pårørende i Bergen! Påmeldingsfrist er 26. oktober. NB: Kun 15 plasser.

Bipolar lidelse påvirker ikke bare den som bærer lidelsen, men den berører familie, venner og arbeidskolleger. Den 22. september er den nasjonale Pårørendedagen. Gjennom kampanjen Hånd i hånd ønsker vi å synliggjøre pårørendes situasjon, vise at man ikke er alene og informere om rettigheter og hjelpeinstanser.

Den 10. oktober, på selveste verdensdagen for psykisk helse, tester vi ut et nytt åpent treff i Molde. I dag har vi kun ett annet treff i Møre og Romsdal, nemlig i Ålesund, og vi er spente på oppmøtet og interessen i Molde.

Årsmøte 2020 avholdes den 1. november. Årsmøte skulle vært den 19. april, men ble utsatt grunnet COVID-19. Vi satser på å gjennomføre fysisk, men tar det digitalt dersom det blir nødvendig.

Velkommen til mestringskurs for personer med bipolar lidelse og pårørende i Oslo! Påmeldingsfrist er 28. september. Max 15 plasser.

Den 10. september er verdensdagen for selvmordsforebygging. I fjor var Bipolarforeningen for første gang med som offisiell støttespiller og samarbeidspartner i den nasjonale markeringen. Grunnet smittevern blir det en litt annen markering i år, men vi håper du allikevel vil være med!

17.30-19.30 7. oktober 2020

Oppmøte på Skansen

19.15-21.15 7. oktober 2020

LINK Oslo, Kirkeveien 61, 0364 Oslo

9.30 8. oktober - 15.00 9. oktober 2020

Scandic Solli Plass

13.00-15.00 10. oktober 2020

Cafe "Den gode smak" på Moldetorvet. Vi har booket konferanserommet.

19.30-21.00 12. oktober 2020

Midjord Bydelshus, Stavanger