Tromsø: Møt Bipolarforeningen på kafé

Når 9. september 2023 12:00 - 9. september 2023 15:00

Bipolarforeningen kommer til Tromsø!

Er du nysgjerrig på hvem vi er og hva vi kan tilby deg? Kom og møt oss på Kafé Pust for en uforpliktende prat!

Her vil du få informasjon om tilbudene og aktivitetene våre, og kunne spørre om det du lurer på. Kanskje har du også en gryende frivillig-interesse i magen?

Vi gleder oss til å møte deg, i en hyggelig og avslappet atmosfære på Kafé Pust. Vi annonserer hvilken kafé når sted er satt.

NB: Vi kommer ikke til å ha materiell med «Bipolarforeningen» synlig på kafeen, for å ivareta alles rett til å være anonym. Når detaljene er på plass, vil vi skrive en tydelig beskrivelse av hvor i lokalet vi sitter, og hvordan vi ser ut.

Du kan også kontakte frivilligkoordinator Åshild Brygfjeld på telefon 471 44 364 i forkant hvis du ønsker at vi skal møte deg utenfor lokalet.

Vi kommer også til byen for å holde mestringskurs, som går av stabelen 7.-8. september. Dette kan du lese mer om her.

Du trenger ikke å ha deltatt på mestringskurset eller være medlem i foreningen for å møte oss på kafé.

Har du andre spørsmål, send en e-post til aashild@bipolarforeningen.no

Velkommen skal du være!

Hilsen oss i Bipolarforeningen